27. duben 2020
Automatické zobrazení odkazu do e-mailové služby
Přesměruje uživatele přímo do jeho freemailu a zvyšte šanci na potvrzení double opt-in zprávy
Usnadněte cestu uživatele k potvrzení odběru zpráv
Do HTML kódu pop-upu přidejte seznam freemailů, které chcete uživatelům nabídnout:
Příklad pro Yahoo:
Vytvořte hidden inputy s atributy
Příklad pro Yahoo:
<input type="hidden" data-vendor-name="Yahoo" data-vendor-domain="yahoo.com" data-vendor-url="https://email.yahoo.com" />
Vytvořte hidden inputy s atributy
data-vendor-name
pro název freemailu, data-vendor-domain
pro doménu v e-mailové adrese, odkaz (na který bude uživatel přesměrovaný) zapište do atributu data-vendor-domain
Do HTML stránky s poděkováním přidejte následující kód, který zobrazí odkaz pro přesměrování uživatele do freemailu:
<span class="mlctr-email-vendor-link" style="visibility:hidden">
<a href="%url%" target="_blank">Go to %name%</a>
</span>
Pokud uživatel vložil e-mail v doméně mimo vyjmenované freemaily pomocí hidden inputů, například firemní e-mail, tato hláška se nezobrazí.