Mailocator
menu

27. duben 2020

Automatické zobrazení odkazu do e-mailové služby

Přesměruje uživatele přímo do jeho freemailu a zvyšte šanci na potvrzení double opt-in zprávy

 

Usnadněte cestu uživatele k potvrzení odběru zpráv

Do HTML kódu pop-upu přidejte seznam freemailů, které chcete uživatelům nabídnout:

Příklad pro Yahoo:
<input type="hidden" data-vendor-name="Yahoo" data-vendor-domain="yahoo.com" data-vendor-url="https://email.yahoo.com" />

Vytvořte hidden inputy s atributy data-vendor-name pro název freemailu, data-vendor-domain pro doménu v e-mailové adrese, odkaz (na který bude uživatel přesměrovaný) zapište do atributu data-vendor-domain


Do HTML stránky s poděkováním přidejte následující kód, který zobrazí odkaz pro přesměrování uživatele do freemailu:
<span class="mlctr-email-vendor-link" style="visibility:hidden">
     <a href="%url%" target="_blank">Go to %name%</a>
</span>

Pokud uživatel vložil e-mail v doméně mimo vyjmenované freemaily pomocí hidden inputů, například firemní e-mail, tato hláška se nezobrazí.



POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

  

Společnost Mailnatives, s.r.o. s IČO 07891768 je vedená u Krajského soudu v Hradci Králové pod spisovou značkou C 43368