Mailocator
menu

18. prosinec 2020

Označení konverze kampaně pomocí akcí

Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.

 
Označení konverze je možné pomocí akce isConverted
Výsledek konverzí následně vidíte ve statistikách a snadno tak změříte skutečný výsledek kampaně - například notifikací



Přidání konverze při kliknutí na tlačítko

Pokud například chcete jako konverzi započítat souhlas uživatele, je vhodné dát na tlačítko akci pro označení konverze:

<button onclick="mailocator.action.do('isConverted | close')">Souhlasím</button>




Přidání konverze pro odkaz

Často se hodí označit jako konverzi stav, kdy uživatel přejde z kampaně na zobrazený odkaz.
Nastavení pro tag A je v Mailocatoru následující:

<a href="#" onclick="mailocator.action.do('isConverted | url:https://example.com/page.html')">Přejít na example.com</a>


POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

  

Společnost Mailnatives, s.r.o. s IČO 07891768 je vedená u Krajského soudu v Hradci Králové pod spisovou značkou C 43368