18. prosinec 2020
Označení konverze kampaně pomocí akcí
Kde nedochází k automatickému označení kampaně jako konvertované (např. přihlášení k newsletteru), je možné konverzi přidat pomocí akce a lépe tak vyhodnotit úspěšnost kampaně.
Označení konverze je možné pomocí akce
Výsledek konverzí následně vidíte ve statistikách a snadno tak změříte skutečný výsledek kampaně - například notifikací
Nastavení pro tag
isConverted
Výsledek konverzí následně vidíte ve statistikách a snadno tak změříte skutečný výsledek kampaně - například notifikací
Přidání konverze při kliknutí na tlačítko
Pokud například chcete jako konverzi započítat souhlas uživatele, je vhodné dát na tlačítko akci pro označení konverze:<button onclick="mailocator.action.do('isConverted | close')">Souhlasím</button>
Přidání konverze pro odkaz
Často se hodí označit jako konverzi stav, kdy uživatel přejde z kampaně na zobrazený odkaz.Nastavení pro tag
A
je v Mailocatoru následující:<a href="#" onclick="mailocator.action.do('isConverted | url:https://example.com/page.html')">Přejít na example.com</a>