Mailocator
menu

4. leden 2022

Přepínání mezi integracemi v rámci jednoho projektu

Pokud potřebujete některé kampaně směrovat do CRM, jiné do e-mailového nástroje a výsledky z dotazníků naopak ukládat do nezávislé databáze, i takové řešení lze snadno nastavit.

 
Ukážeme vám, jak snadno lze směrovat data z kampaní do různých integrací.


   

Vytvořte si potřebné konektory

nejprve si založte všechny potřebné integrace
každou integraci pojmenujte unikátním názvem, na tento název budete později odkazovat (může to být i číslo, hash nebo jakýkoli alfanumerický řetězec)




 

Směrování mezi konektory

Příklad výše obsahuje čtyři integrace, kde výchozím nástrojem je MailChimp.
Pokud však chceme data z dotazníku ukládat do samostatné databáze a neposílat do MailChimpu, jednoduše použijeme jméno integrace v následujícím hidden inputu, který vložíme do zdrojového kódů kampaně (designu) mezi značky <form>:

<input type="hidden" name="mlc_integration" value="Form Data Collection">




Tímto způsobem budou veškerá data namísto do MailChimpu předána do interní datastorage, odkud si je můžete stáhnout jako CSV soubor (stejně tak je ale můžete předat do CRM apod.)
Pokud nebude integrace nalezena, použije se vždy výchozí, označená ve sloupci status.


POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

  

Společnost Mailnatives, s.r.o. s IČO 07891768 je vedená u Krajského soudu v Hradci Králové pod spisovou značkou C 43368