6. říjen 2020
Scénář v Mailocatoru
Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Podívejte se, co všechno a jak snadno lze nastavit.
K čemu Scénář slouží?

Představuje kompletní přehled vašich kampaní.
Zapíná a vypíná kampaně, řídí zobrazení kampaně na různých zařízeních.
Přiřazuje obsah a design k jednotlivým kampaním.
U konverzních kampaní umožňuje spouštět A/B testy.
Spravuje konfigurace kampaní, filtry a animace.
Umožňuje rychlou úpravu textového obsahu.
Zapíná a vypíná kampaně, řídí zobrazení kampaně na různých zařízeních.
Přiřazuje obsah a design k jednotlivým kampaním.
U konverzních kampaní umožňuje spouštět A/B testy.
Spravuje konfigurace kampaní, filtry a animace.
Umožňuje rychlou úpravu textového obsahu.

Zobrazení scénáře může mít tři režimy:
Kampaň běží a je viditelná všem uživatelům
Kampaň běží v testovacím módu a je viditelná pouze v Laboratoři, která slouží k testování a ladění scénářů bez toho, aby takové kampaně viděli běžní uživatelé
Kampaň je skrytá a nezobrazuje se
Kampaň běží a je viditelná všem uživatelům
Kampaň běží v testovacím módu a je viditelná pouze v Laboratoři, která slouží k testování a ladění scénářů bez toho, aby takové kampaně viděli běžní uživatelé
Kampaň je skrytá a nezobrazuje se

U aktivní kampaně si můžete kdykoli zobrazit její náhled.
Náhled je plně aktivní, můžete si vyzkoušet celý akviziční proces získání e-mailové adresy.
Náhled je plně aktivní, můžete si vyzkoušet celý akviziční proces získání e-mailové adresy.

Kampaň si můžete pojmenovat, toto jméno následně najdete i ve Statistikách a dalších aplikacích.

Každý typ kampaně má svá specifická nastavení, která najdete vždy na prvním místě.

Univerzální pravidla pro spuštění kampaně.
Mezi základní patří publikum, čas nebo den, pořadí návštěvy a řada dalších užitečných omezení, která zobrazí kampaň jen tomu, komu je určena.
Mezi základní patří publikum, čas nebo den, pořadí návštěvy a řada dalších užitečných omezení, která zobrazí kampaň jen tomu, komu je určena.

Filtry ovlivňují zobrazení na základě dat stránky - externí kampaně (UTM), cookies, dataLayeru a URL.

Kampani můžete přidat efekt pro zobrazení - najetí ze strany, zoom, fade-in a další.

Pokud jde o e-mail marketingovou kampaň nebo pop-up, můžete připojit doručování promo kódů (dárkové poukazy, kupóny, slevy).

Řízení zobrazení vám umožní nastavit design a obsah pro konkrétní zařízení.
Pro konkrétní zařízení můžete kampaň také úplně vypnout.
Můžete rychle upravit textový obsah.
Můžete otevřít obsah v Designeru.
Můžete přiřadit jiný design, nebo vytvořit úplně nový vzhled a obsah.
Pro konkrétní zařízení můžete kampaň také úplně vypnout.
Můžete rychle upravit textový obsah.
Můžete otevřít obsah v Designeru.
Můžete přiřadit jiný design, nebo vytvořit úplně nový vzhled a obsah.

Pro spuštění A/B testu stačí přidat design do varianty B.

V kontextovém menu najdete další (expertní) volby kampaně.
První 4 kampaně jsou výchozí a nelze je klonovat ani mazat.
První 4 kampaně jsou výchozí a nelze je klonovat ani mazat.