Mailocator
menu

13. září 2020

Slevové kódy

Mailocator umožňuje předávání slevových a promočních kódů do e-mailových kampaní

 
Jak se zpracovávají slevové kódy
Slevové kódy si můžete rozdělit do setů a každý set použít pro konkrétní kampaň - jinou sérii kódů můžete použít pro exit-intent a jinou třeba pro welcome.
Po úspěšném odeslání e-mailové adresy je slevový kód předaný e-mailovému nástroji, který ho doručí uživateli.
Po úspěšném zpracování můžete nechat slevový kód zobrazit přímo v děkovací hlášce.

Typy slevových kódů
Unikátní kódy - každý zákazník získá svůj unikátní kód.
Denní kód - všichni zákazníci obdrží během jednoho dne stejný kód s omezenou platností.
Kódy získané v reálném čase z externího API - více k tomuto tématu


Vložení slevových kódů do Mailocatoru


Otevřete Vlastnosti a nastavení.
Vyberte Promoční a dárkové kódy.








V manažeru kódů vyberte Vytvořit novou skupinu promočních kódů.







Vytvoření a naplnění nového zásobníku kódů

Zvolte způsob přidělení kódů - denní (všichni uživatelé obdrží v jednom dni stejný kód) nebo unikátní - (každý uživatel obdrží vlastní kód).
Pojmenujte zásobník kódů.
Vložte kódy v platném tvaru ve formátu CSV.

Formát řádku CSV
Řádek musí ždy obsahovat: kód, datum expirace ve tvaru RRRRMMDD a textovou informaci (název slevy, akce,...) oddělené středníkem, znaková sada UTF-8.
Příklad: code-123;20201224;Vánoční kód je kód, který obdrží všichni zákazníci 24. 12. 2020.







Manažer slevových kódů

Vidíte přehled zásobníků slevových kódů.
Číslo ukazuje počet dostupných nevyužitých kódů.
Zásobníky můžete doplnit nebo smazat.

Upozornění na docházející kódy v zásobníku
V nastavení Oznámení si můžete nechat poslat e-mailem zprávu s upozorněním dříve, než se zásobník vyprázdní.







Přiřazení kódů ke kampani



Ve Scénářích vyberte kampaň a klikněte na ikonu dárku.
Kódy lze připojit ke všem kampaním, které podporují e-mail marketing.


Přiřaďte ke kampani požadovaný zásobník.




Expertní nastavení

Odesláním hidden inputu s názvem zásobníku můžete dynamicky přiřazovat zásobníky různým designům napříč kampaní - např. při A/B testování:

<input type="hidden" name="opt_promocode_set" value="Unique codes"/>

value musí obsahovat platný název zásobníku.

POMOHL VÁM TENTO ČLÁNEK?

  

Společnost Mailnatives, s.r.o. s IČO 07891768 je vedená u Krajského soudu v Hradci Králové pod spisovou značkou C 43368