Mailocator
menu
F.A.Q.

Nejčastější otázky

Instalace Mailocatoru

Co potřebuji k tomu, aby mohl Mailocator běžet na našem webu?
Propojení s Mailocatorem je velice snadné, stačí vložit malý kousek kódu – snippet – do šablony vašich stránek. Detailní popis instalace je k dispozici na našem blogu.

V seznamu podporovaných služeb nevidím tu svoji. Jak mám postupovat?
Napište nám prosím na support@mailnatives.com nebo zavolejte na +420 49 494 1919. Přípravu nového konektoru zpravidla stihneme do tří pracovních dní.

Integrace s dalšími službami

Proč Mailocator propojit s dalšími službami?
Jednou ze základních vlastností je propojení se službami pro e-mail marketing, kdy je kontakt v reálném čase předávaný do těchto nástrojů dle všech právních a GPR regulí a dochází tak ke korektnímu akvizičnímu procesu, kdy se z anonymního návštěvníka stává zákazník s vysokým potenciálem pro první nákup. Více o integracích s nástroji pro e-mail marketing je k dispozici na našem blogu.

Lze použít webhook pro přímé napojení?
Webhook je nedílnou součástí Mailocatoru a detailní informace naleznete na našem blogu.

Kampaně

Co jsou kampaně?
Kampaň je naplánované zobrazení jednoho objektu – například formuláře pro sběr kontaktů.

Kolik kampaní mohu spustit současně?
V principu můžete spustit neomezené množství kampaní, Mailocator vám v tomto žádné meze neklade. Nicméně základním kamenem k úspěšné kampani je cílená adresná komunikace v rozumném počtu na jednoho konkrétního návštěvníka.

Mohu kampaně omezit jen na určité skupiny uživatelů?
Určitě ano, zobrazení můžete omezit na nekonvertované, konvertované či všechny uživatele (dle potřeby a typu kampaně). Speciální součástí omezení zobrazení je spuštění na základě události JavaScriptu.

Mohu editovat kampaně na úrovni HTML kódu?
Editace je možná i na úrovni kódu (HTML/CSS). V Mailocatoru je k dispozici editor zdrojového kódu se zvýrazněnou syntaxí.

Lze vložit i vlastní kód?
Vložení vlastního HTML/CSS kódu např. pop-up okna je nedílnou součástí a detaily včetně povinných prvků najdete v článku na našem blogu.

Scénář

Co je scénář?
Scénář Mailocatoru představuje klíčový nástroj pro nastavení správného fungování vašich kampaní. Zapíná a vypíná kampaně, přiřazuje obsah a design k jednotlivým kampaním, u konverzních kampaní umožňuje spouštět A/B testy, v neposlední řadě umožňuje rychlou úpravu textového obsahu a mnohé další, jak se můžete dočíst v článku na našem blogu.

Jakými parametry mohu řídit zobrazení kampaní?
Zobrazení kampaní můžete řídit na základě uživatelského chování, návštěvnosti webu, dne v týdnu i konkrétního času, hodnoty URL, cookies či datové vrstvy, země, typu návštěvníka anebo šířky jeho zařízení a dalších kritérií.

Slevové kódy

Jak mohu využít slevové kódy?
Slevové kódy si můžete rozdělit do setů a každý set použít pro konkrétní kampaň – jinou sérii kódů můžete použít pro Exit-intent a jinou naopak pro Welcome. Více se dočtete v článku na našem blogu.

Jaké typy kódů mohu použít?
Můžete použít unikátní kódy (každý zákazník získá svůj unikátní kód) a denní kódy (všichni zákazníci obdrží během jednoho dne stejný kód s omezenou platností).

Lze získat kódy v reálném čase i z jiného zdroje?
Mailocator umožňuje získat kódy v reálném čase z externího API. Více o tomto tématu si přečtěte v článku na našem blogu.

Analytika

Jaká data z Mailocatoru získám?
V Mailocatoru získáte komplexní set analytických dat týkajících se nejen návštěvností, konverzního poměru ale i detailních pohledů, jaká zařízení návštěvníci webu používají a jak jsou tato zařízená úspěšná např. z pohledu akvizičních kampaní.

Mohu data exportovat do dalších analytických nástrojů?
Práce s daty ve formátech CSV, XML a JSON je v Mailocatoru samozřejmostí, stejně jako jejich ucelený export. Pokročilou možností je přenos dat v reálném čase do nástrojů typu Google Data Studio pomocí Mailocator API.

Ceny a účtování

Proč se účtují jednotlivé unikátní návštěvy?
Aby Mailocator fungoval bezchybně a kampaně se spouštěly, jak jste si naplánovali, musíme analyzovat kompletní návštěvnost – která je základem pro doručení obsahu.

Jak zjistím počet unikátních návštěv svých stránek?
Velmi snadno, například v Google Analytics nebo jiném analytickém nástroji. Můžete si také Mailocator nasadit na zkoušku a návštěvnost změříme za vás.

Podobné nástroje účtují pageviews. Jak porovnám cenu?
V běžném provozu, zejména v e-shopových platformách, vychází v průměru 6 pageviews na jednu návštěvu, takže 10 000 návštěv je zhruba 60 000 pageviews.

Jakým způsobem platím podle počtu návštěv?
Nakoupíte si kredity, kde jeden kredit = jedna unikátní návštěva. Množství nakoupených kreditů si zvolíte dle vlastního uvážení.

Jak mohu provést platbu?
Objednat kredit můžete po přihlášení do svého účtu, podporujeme platby převodem i platební kartou.

Mohu mít měsíční paušál namísto kreditů?
Ano, nabídku paušálních plateb vám rádi na míru připravíme podle očekávané návštěvnosti vašich stránek.

Společnost Mailnatives, s.r.o. s IČO 07891768 je vedená u Krajského soudu v Hradci Králové pod spisovou značkou C 43368