Soustředíme se na to, ce je pro kampaně užitečné.

Sledujeme vaše potřeby a nabízíme vám funkce, které v praxi pomáhají zvýšit konverze kampaní.
Každý měsíc navíc bezplatně přidáváme minimálně jednu novou funkci.

Klíčové vlastnosti

Na první pohled je zřejmé, že Mailocator obsahuje vlastnosti a kombinace vlastností, které jsou ve své šíři a přesahu do e-mail marketingu naprosto unikátní. Se základními vlastnostmi bychom vás rádi seznámili v níže uvedeném přehledu.

Snadné nasazení a konfigurace

Abyste mohli neomezeně využívat všech dostupných funkcí Mailocatoru, je nezbytné umístit na stránky javascriptový snippet. Tento úryvek kódu neznamená žádné zpomalení vašich stránek a lze ho velice snadno nasadit buď přímo do kódu, nebo s pomocí Google Tag Manageru.



Integrace s ESP

Propojení s vaším e-mailovým systémem (ESP) nebylo nikdy jednodušší. Pro vybrané a často používané systémy máte k dispozici konektory, které snadno napojíte pomocí přihlašovacích údajů anebo prostřednictvím API klíče.



Výběr z palety designů
nebo vlastní kód?

Máte vlastní představu designu vašeho pop-up okna, anebo dáváte přednost předpřipraveným designům? V Mailocatoru máte možnost volby. Můžete si vybrat z palety připravených pop-up oken, ve kterých si změníte to nejpodstatnější, anebo máte možnost vložit si váš vlastní unikátní kód, obsahující grafiku korespondující s vaším webem.



Personalizace a scénáře

Chcete pracovat s pop-upy a potenciálními zákazníky na inteligentní bázi? Využijte nabídky scénářů a definujte si možnosti zobrazení pro různé typy událostí a zákazníků. Objevte vlastnosti personalizace a jednoduše je promítněte do obsahu pop-up okna i e-mailové databáze.



A/B testování
a precizní měření

Nemáte jistotu, která verze pop-upu, jeho grafiky či pobídky bude pro vaše zákazníky úspěšnější? Nevadí, v Mailocatoru máte možnost jakýkoli design v jakémkoli scénáři A/B testovat a výsledky sledovat v reálném čase.



Vícekrokový pop-up
a dotazníky

Pomocí Mailocatoru máte jedinečnou možnost využití funkce vícekrokových pop-upů. Vše si můžete představit na jednoduchém příkladu, kdy v prvním okně získáte návštěvníka do opt-in procesu a ve druhém máte možnost k jeho e-mailu doplnit data, která vás zajímají. Všechny následné kroky jsou samozřejmě nepovinné a je jen na vás a návštěvníkovi vašich stránek, v jakém rozsahu doplňující data získáte. Z výše uvedeného je zřejmé, že pomocí Mailocatoru můžete velmi jednoduše vytvářet dotazníky o libovolném počtu po sobě následujících kroků.



Exit-intent technologie

Chcete zacílit i na návštěvníky, kteří se chystají opustit váš web? Díky unikátní technologii Mailocatoru, definující odchod ze stránky na sérii několika behaviorálních událostí, máte možnost tyto návštěvníky oslovit přesně cíleným pop-upem.



Slevové a promoční kódy

Chcete nechat využívat nabídky pro nové návštěvníky pouze těmto návštěvníkům? A nechcete ručně měnit promoční kódy, či cokoli složitě programovat? Díky Mailocatoru nemusíte, stačí nahrát sadu unikátních kódů, které se unikátně použijí pouze k jednomu konkrétnímu návštěvníkovi. Navíc tuto informaci předáme vašemu e-mailovému systému, tzn. každý návštěvník bude mít ve svém e-mailu svůj unikátní promo kód.



Přesné a přehledné statistiky

Na naše statistiky se můžete spolehnout. Pro vámi zvolené období na srozumitelném grafu můžete porovnávat návštěvnost s úspěšností jednotlivých scénářů, A/B testů a samozřejmě i s dopadem do konverzí, na základě kterých rychle vyhodnotíte úspěšnost vašich akvizičních programů.




O kolik zákazníků přicházíte a kolik jich můžete získat?

Počet návštěvníků vašich stránek během dne