Vývoj včetně testování byl realizován během tří týdnů.
Klient získal vlastní herní plugin, který může zopakovat v řadě dalších kampaní.
- Spolupráce na grafickém návrhu, který si vytvářel klient
- Kódování kampaně pro desktop i mobil
- Konfigurace pomocí Mailocator input manageru
- Vlastní herní plugin
- Propojení s datovým enginem Targito
- Zajištění proti výpadkům v případě vysoké návštěvnosti
- Příprava a vyhodnocení A/B testů
Celoroční kampaň přinesla aktualizaci databáze uživatelů a jejich preferencí a otevřela další možnosti cílených marketingových aktivit.
Atraktivita kampaně a výher pomohla k vyšší sledovanosti obsahu sociálních sítí a angažovanosti uživatelů.
- Atraktivní kampaň s dosahem do sociálních sítí
- Rapidní naplnění databáze uživatelů
- Validace skutečných kontaktů s odhalením 4,7 % chybných údajů
- Obohacení databáze o preference a marketingová data
- Zvýšení angažovanosti uživatelů na sociálních sítích