Vyzkoušejte přednastavené kampaně a získejte první konverze do 15 minut.

Sběr nových leadů pro CityZen®

Zadání

Vytvoření formuláře pro sběr nových kontaktů pro e-mail marketing včetně možnosti zvolit si obsahové preference.

Záměrem byl potlačit prvotní zobrazení výběru preferencí tak, aby nedošlo k degradaci obsahu promujícího slevu. Preference se zobrazí vždy až ve chvíli, kdy se klient rozhodne nabídku využít.

  Získání nových leadů
  Animace pro zobrazení preferenční volby
  Práce s click a touch událostmi

Přístup k řešení

Příprava okna, které bude snadné editovat a modifikovat v Editoru Mailocatoru.

Vytvoření CSS animací pro zobrazení preferencí na desktopu i mobilu.

  • Spolupráce na grafickém návrhu, který si vytvářel klient
  • Kódování kampaně pro desktop i mobil
  • Animační logika
  • Vytvoření jazykových mutací
  • Příprava pro obsahový A/B test
Výsledky a přínosy

Nové leady jsou nyní doplněné o nová data z preferencí, což v závislosti na dalších datech pomáhá zvyšovat výkon e-mail marketingu.

Došlo k téměř dvojnásobnému nárůstu konverzního poměru.

  • Konverze nad hranicí 5 %
  • Možnost segmentace publika hned od prvního kroku
  • Atraktivní forma kampaně
  • Snadná editace a modifikace obsahu kampaně

Mám zájem o podobné řešení

Začněte svůj free
14 denní trial ihned!

Kampaně, které rozjedete za pár minut!

Nepotřebujete kreditku100% nezávazný trial
Nepotřebujete vývojářeVše si nastavíte sami
+50 integracíSnadné propojení
PodporaOdpovíme do 120 minut